Wil jij de ondernemers van Rotterdam en omgeving ondersteunen om door de Coronamaatregelen heen te komen? Als Inkomensconsulent beoordeel je of ondernemers in aanmerkingen voor een inkomensvoorziening. Wij zijn op zoek naar enthousiaste kandidaten voor het project TOZO / TONK010!

De opdrachtgever;

De projectorganisatie TOZO / TONK010  is onderdeel van het Cluster Werk en inkomen (W&I) van een gemeentelijke organisatie. De projectorganisatie is belast met de uitvoering van de Covid-19 maatregel TOZO / TONK 010 ten behoeve van ondernemers in Zuid Holland. Ondernemers kunnen op basis van deze regeling inkomensondersteuning en een bedrijfskrediet aanvragen.

Naast de TOZO-projectorganisatie is er inmiddels ook een TONK010-projectorganisatie ingericht.

De functie;

 De balans vinden tussen kwaliteit en kwantiteit. Dus het tijdig (binnen de norm) afhandelen van aanvragen TOZO en of TONK 010, conform de gestelde kwaliteitseisen. Én dit gecombineerd met doelstelling om zoveel mogelijk maatwerk te leveren aan de burger.

  • Je behandelt zelfstandig TOZO/TONK 010-aanvragen voor inkomensondersteuning levensonderhoud en/of lening bedrijfskapitaal. Met behandelen bedoelen we onderzoeken, toetsen, beoordelen, interpreteren, gegevens verzamelen en controleren (zo nodig met telefonische gesprekken), tijdig beslissen over toekenning of afwijzing van een aanvraaggegevens, verwerken in geautomatiseerde systemen en beschikkingen genereren, dossiers completeren;
  • Je verstrekt tijdig voorschotten op basis van de voorwaarden van de TOZO-regeling en/of draagt zorg voor de verrekening met of terugvordering van de TOZO;
  • We houden er rekening mee dat we Inkomensconsulenten TOZO moeten gaan overzetten naar alle werksoorten wat voortkomt uit TONK 010 aanvragen;

Je bent een integere medewerker die vanuit een grote mate van zelfstandigheid aan het werk gaat. Je voert dit op een professionele manier uit waarbij je duidelijk en proactief communiceert. Je werkt op een accurate manier en je hebt oog voor het resultaat. Je weet een goede balans te vinden tussen kwantiteit en kwaliteit. Je weet op een uitstekende manier samen te werken met je collega’s.

Verder ben je proactief in je werkplanning en je bent goed in het prioriteren van werkzaamheden. De werkomgeving is dynamisch. Je hebt een flexibele instelling en houdt ervan te schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Daarnaast ben je per direct inzetbaar op de werksoorten zoals deze vanuit de projectorganisatie TOZO en of TONK 010 bij jou aangeboden worden.

Minimale benodigdheden computer en telefoon.

Je moet kunnen werken op afstand in de thuissituatie. De werkzaamheden vinden voor 100% thuis plaats. Uitgangspunt is dat verlof in overleg kan worden opgenomen.

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Minimaal 3 maanden ervaring met de afhandeling van aanvragen; inkomensondersteuning levensonderhoud binnen de Tozo regeling;
  • Minimaal 3 maanden ervaring met wet- en regelgeving inzake TOZO 2 en 3;
  • Ervaring met sociale zekerheid (Participatiewet), voorliggende voorzieningen (recht op WW, ZW etc. etc.) en fraude-alertheid;

De aanbieding;

  • Een betrouwbare en persoonlijke organisatie die met respect en vertrouwen omgaat met haar medewerkers;
  • Je kan van ons een proactieve houding verwachten;
  • Wij zijn transparant en wij streven altijd naar goede communicatie met betrekking; tot terugkoppelingen, feedback en bereikbaarheid;
  • Kortom een ontzettende leuke club om voor te werken waarbij de medewerkers die hier werken plezier uitstralen en passie hebben in wat zij doen;

Herken jij jezelf in dit profiel en wil jij graag een bijdrage leveren aan de ondernemers, dan zien wij graag jouw Curriculum Vitae tegemoet. Deze kun je mailen naar; info@selectvitae.nl

Merel Majoor is contactpersoon voor deze functie en staat jou graag te woord. Je kunt haar bereiken op het nummer; 06-81955969.

! Let op, de sluitingsdatum voor deze vacature is 28 mei 2021.