Wil jij jouw carrière een kickstart geven als HR-assistent? Óf ben je al ervaren binnen het
vakgebied HR en op zoek naar een nieuwe werkgever? Werk jij graag in teamverband, maar
kan en durf jij ook zelfstandig zaken aan te pakken? Wil jij meegroeien met deze ontwikkeling
en herken jij je in onderstaand profiel? Dan zoeken wij jou!
De opdrachtgever;
De opdrachtgever betreft een commerciële dienstverlener die altijd klaar staat voor haar
klanten. De organisatie heeft 2 kantoren in Zuid-Holland en beide zijn binnen 5 minuten
rijden vanaf de snelweg te bereiken. Beide vestigingen beschikken over voldoende
parkeergelegenheid. Reis je met openbaar vervoer? Geen probleem, want ook het station is
op een steenworp afstand.
Binnen het bedrijf heerst een informele, familiaire sfeer. In de basis blijven medewerkers
lang werkzaam voor dit bedrijf omdat er ontzettend veel ruimte geboden wordt voor
ontwikkeling en groei. Naast het werk, organiseert deze opdrachtgever veel (sportieve)
evenementen om de onderlinge band te versterken. Sowieso is de werk-privé balans enorm
belangrijk bij deze opdrachtgever.
De organisatie werkt hard aan de groei van het bedrijf. Hierbij hoort natuurlijk groei qua
personeel, maar ook qua professionalisering.
De functie;
Als HR-Assistent ben je onderdeel van het HR-team binnen de organisatie. Het HR-team
bestaat uit een HR-adviseur en een salarisadministrateur. Jij stelt je samen met het HR-team
dienstbaar op richting de werknemers van het bedrijf. Jij hebt plezier in jouw vak en gaat
uitdagingen niet uit de weg.
Op dagelijkse basis houdt jij je bezig met de (administratieve) ondersteuning van de HRadviseur. Je bent daarmee verantwoordelijk voor de efficiënte en effectieve afhandeling van
praktische en administratieve zaken binnen het HR-werkveld. Denk hierbij aan het
klaarmaken van de start van nieuwe medewerkers; zowel op administratief als
communicatief vlak. Mocht een medewerker vertrekken, dan zorg je ook voor de juiste
afhandeling.
Als HR-assistent beantwoord jij vragen van medewerkers over het HR-beleid. Verder houdt
jij ook de studie-werk-balans voor medewerkers in de gaten, organiseer je
personeelsbijeenkomsten en richt jij je ook op het leaseplan van de medewerkers. Vind er
een functioneringsgesprek plaats? Dan zorg jij ook voor de juiste ondersteuning.
Tijdens je werkzaamheden zul je naar alle waarschijnlijkheid ook tegen processen aanlopen
waar verbeterd in kan worden. Je durft kritisch te zijn en op een gepaste manier
verbeteringen te besprek met jouw team.
Wat wordt er van jou verwacht?
- Je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar;
- Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding, bij voorkeur in HRM;
- Je bent goed in organiseren en plannen;
- Je gaat secuur te werk;
- Je bent een echte teamplayer maar je kan ook goed zelfstandig werken;
Het aanbod;
- Wij bieden je in eerste instantie een jaarcontract aan. Bij wederzijdse tevredenheid kan deze daarna worden verlengd;
- Je komt terecht in een groeiende organisatie met een dynamische werkomgeving;
- Persoonlijke ontwikkeling hebben wij hoog in het vaandel staan, daarom bieden wij verschillende studiemogelijkheden aan.
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Flexibele werktijden;
- Salaris in overleg;
Solliciteren;
Herken jij jezelf in dit profiel en wil je graag aan de slag als HR- Assistent bij deze organisatie?
Dan zien wij graag jouw Curriculum Vitae tegemoet. Deze kun je mailen naar;
merel@selectvitae.nl
Merel Majoor is contactpersoon voor deze functie en staat jou graag te woord. Je kunt haar
bereiken op het nummer; 06 27 12 48 86.