Werklocatie: Bleiswijk of Aalsmeer

Uren per week: 24 – 40 uur

De opdrachtgever;

Voor een zeer gewaardeerde opdrachtgever met kantoren in Bleiswijk en Aalsmeer zijn wij op zoek naar een Backoffice Medewerker fiscaal/juridisch. Deze veelzijdige zakelijke dienstverlener streeft naar duurzame waardecreatie, met een focus op toegevoegde waarde voor klanten, medewerkers en de samenleving als geheel. Lokale, duurzame bedrijfsvoering staat centraal, en de organisatie bevordert een aangename werkomgeving waarin werknemers worden aangemoedigd om hun vaardigheden te blijven ontwikkelen.

De functie;

Jij bent iemand die proactief, georganiseerd en stressbestendig is, en die collega’s kan ondersteunen. Je speelt een cruciale rol in het ontzorgen van adviseurs, waardoor zij zich volledig kunnen richten op het bedienen van klanten. Deze mensgerichte accountants- en adviesorganisatie biedt veel verantwoordelijkheid aan jou als backoffice medewerker fiscaal/juridisch.

  • Beheer van agenda en afsprakenplanning;
  • Opstellen en verwerken van fiscaal-/juridische correspondentie;
  • Opstellen van organogrammen en notuleren van interne klantbesprekingen;
  • Dossierbewaking en planning;
  • Verwerking van administratieve gegevens;
  • Signaleren van ad-hoc zaken en het nemen van bijbehorende acties;

Je krijgt een spilfunctie tussen het fiscaal-/juridisch team, bestaande uit 22 fiscalisten/juristen. Je ontvangt goede begeleiding, wordt uitgenodigd voor vaktechnisch overleg en werkt nauw samen met andere disciplines binnen de organisatie.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Minimaal een MBO diploma;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Gestructureerde werkhouding;
  • Kritisch, neemt graag initiatief en werkt accuraat;
  • Je kan goed plannen, organiseren en je bent stressbestendig;
  • Affiniteit met juridische dienstverlening, ICT toepassingen en bent communicatief vaardig.

Het aanbod;

  • 500 euro te besteden aan goede thuiswerkvoorzieningen
  • De unieke mogelijkheid om mede-eigenaar van de organisatie te worden
  • 24 – 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Een individueel keuzebudget van 5,08% van het brutosalaris. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering.

Herken jij jezelf in dit profiel en wil je graag aan de slag als Backoffice medewerker fiscaal/juridisch?

Dan zien wij graag jouw Curriculum Vitae tegemoet. Deze kun je mailen naar; Dominique@selectvitae.nl

Dominique Strack is contactpersoon voor deze functie en staat jou graag te woord.

Je kunt haar bereiken op het nummer; 06-29208023.