Werken als een HR Assistent betekend een baan hebben waar geen dag hetzelfde is.  Je houdt je bezig met de administratieve ondersteuning van de HR Adviseur. Kort gezegd ben je verantwoordelijk voor een efficiënte afhandeling van administratieve processen zoals opmaak contracten, correcte dossiervorming, correcte afhandeling van de in-en uitstroom van medewerkers en verzuimbeleid. Daarnaast zul je leren hoe je een salarisadministratie moet draaien en zul je in de eerste instantie de salarisadministratie intern draaien en in de toekomst ook extern voor de klanten. Dat betekent dat jouw functie in de toekomst ook een combinatie zal worden van een binnen -en buitendienst functie. Hoe leuk is dat?!

De opdrachtopgever;

Onze opdrachtgever betreft een snelgroeiende organisatie binnen de Finance.  Met kantoren in verschillende regio’s bedienen zij klanten op het gebied van verschillende disciplines; Accountancy, Belastingadvies, Consultancy, HR Services. Dagelijks werken er 80 mensen met veel plezier aan de bouw van deze organisatie. Je leest het al, met veel plezier want dit is nl erg belangrijk voor de cultuur van de organisatie. Deze kan omschreven worden als persoonlijk, informeel en is er een “open deuren” cultuur.  Teambuilding vinden zij essentieel. In talent wordt geïnvesteerd door interne- en externe trainingen, wordt je op een goede manier gecoacht en wordt je gestimuleerd het allerbeste uit jezelf te halen.

De baan;

Je komt te werken in een dynamische werkomgeving in het hart van  Rotterdam.  Het betreft hier een baan waarbij je de kans krijgt jezelf te ontplooien tot een vak volwassen HR Adviseur en je krijgt de gelegenheid om mee te groeien met de organisatie. In de eerste instantie krijg je een contract aangeboden waarbij het salaris gebaseerd is op jouw studie, werkervaring en uiteraard speelt jouw eigen indicatie ook een rol.  De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn top; bonus, tel, laptop, studiekostenregeling en uiteraard een mooie pensioenregeling.

Functie eisen;

  • Je hebt tenminste een afgeronde relevante HBO opleiding op zak;
  • Je bent voor 40 uur in de week beschikbaar;
  • Je hebt enige relevante werkervaring opgedaan middels stages of anders;
  • Je hebt enige kennis van het softwarepakket Nmbers en/of loonloket;
  • Je hebt een goede beheersing en van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent ambitieus en bezit een zekere drive om te groeien als persoon en in je vak;
  • Je bent een teamplayer en humor vindt jij zelf ook belangrijk;

 

Vindjij dat deze baan jou op het lijf is geschreven? Dat vinden wij graag samen met jou uit. Graag ontvangen wij een uitgebreide en recente Curriculum Vitae van jou.  Deze kun je mailen naar; info@selectvitae.nl  Voor vragen kun je terecht bij Soraya van der Veldt. Zij is te bereiken op het nummer; 06-81955969. Voor onze bedrijfsgegevens verwijzen wij graag naar onze site; www.selectvitae.nl