Wil jij het mogelijk maken voor ondernemers dat ze kunnen doen waar ze goed in zijn…. namelijk ondernemen zonder alle bijkomende “regelzaken”? En heb je zelf ondernemersbloed? Lees snel verder, de kans is erg groot dat wij op zoek zijn naar jou….
De opdrachtgever;
Als je van uitdagende projectmatige opdrachten houdt, hoor je thuis binnen dit team! Ze zoeken namelijk een proactieve, leergierige spin in het financiële web die het verschil kan maken? Iemand die optreedt als vraagbaak, niet alleen voor de MKB’ers die klant zijn maar ook voor de collega’s, iedereen weet je te vinden vanwege je expertise. Je komt te werken in een team met vijf adviseurs die gespecialiseerd zijn in fusies en overnames, berekenen van waardebepalingen, advies geven over financiering en informal investment. Je zorgt samen met de andere specialismen, die ze ook in huis hebben, voor de gehele begeleiding bij deze trajecten.
De functie;
Als Adviseur ga je zelfstandig of samen met een collega de regie voeren bij aan- en verkooptrajecten. Daarnaast voer je wekelijks een overleg over lopende en mogelijke nieuwe transacties en trajecten. Je stelt informatie- en of financieringsmemoranda op en bereidt besprekingen voor met klanten die je gaat begeleiden bij hun aan- of verkooptraject. Je werkt de daarbij behorende informatie uit en onderzoekt het traject verder met de specialisten. Op een dusdanige manier dat het traject zo voorspoedig mogelijk zal verlopen. Daarnaast hou je je bezig met de zoektocht naar nieuwe geschikte bedrijven voor aan- of verkoop.
Wat wordt er van jou verwacht?
- Je hebt een afgeronde HBO of WO-opleiding bedrijfseconomie, bedrijfskunde of finance;
- Je hebt sterke analytische vaardigheden;
- Je bent resultaatgericht en hebt oog voor kwaliteit en details;
- Je hebt affiniteit met ondernemers en ondernemen;
- Je hebt goed cijfermatig inzicht;
- Als je ervaring in de M&A praktijk hebt, is dat een pré.
Het aanbod;
Deze functie wordt geboden binnen een boeiende en dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Zo hebben zij een “open deuren ”cultuur. De collega’s zijn gedreven, enthousiast en één dag niet gelachen is één dag niet geleefd. De betrokkenheid onderling is groot. Jonge talenten worden gestimuleerd om het beste uit zichzelf te halen. Binnen het bedrijf kun je je volop persoonlijk ontwikkelen middels de Interne Academie. Hierbij kun je interne- en externe opleidingen volgen.
Onze opdrachtgever biedt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een marktconforme beloning, ontvang je:
- 27 vakantiedagen die kunnen oplopen;
- De beschikking over een mobiel telefoon en een laptop;
- Flexibele werktijden, je werkt waar en wanneer jij wil;
- Pensioenregeling;
- Studiekostenregeling;
- Mobiliteitsvergoeding;
- Persoonlijke groei- en loopbaanontwikkeling;
- Regelmatige bedrijfsuitstapjes zodat jij jouw collega’s op een andere manier kan leren kennen
Ben jij klaar voor een nieuwe stap in jouw carrière bij een groeiende organisatie die jou de kans biedt om tot een ervaren vak professional door te groeien? En wil jij terecht komen in een organisatie met een Rotterdamse mentaliteit die voor een optimale dienstverlening alle registers open trekt? Schrijf ons wij komen graag met jou in contact! Solliciteren doe je door een uitgebreide en recente Curriculum Vitae te mailen naar; info@selectvitae.nl Bij ontvangst nemen wij contact met jou op.
Eerst meer willen weten? Dat kan! Diederik Strack is contactpersoon voor deze vacature en je kunt hem bereiken op het nummer; 06-25410633.