Toe aan een nieuwe uitdaging als accountant waarbij je èn verantwoordelijk bent voor je eigen
klantenportefeuille èn waarbij je als ervaren professional bijdraagt aan de groei van de collega’s
binnen het team? Of misschien is dit een uitgelezen kans om jouw carrière te starten als Accountant
bij een kleine en professionele organisatie waarbij een goede werk-privé balans Wil je werken binnen
een klein en professioneel kantoor waarbij een goed werk-privé balans belangrijk is, kwaliteit boven
kwantiteit gaat. Hierdoor lukt het om op een professionele wijze invulling te blijven geven aan de
dienstverlening richting haar opdrachtgevers. Is jouw interesse gewekt? Lees dan vooral verder!

De organisatie;

Onze opdrachtgever is opgericht in 1964, het is een no-nonsens kantoor met hart voor haar klanten,
dat deel uitmaakt van een grotere organisatie. De klantenportefeuille bestaat uit MKB bedrijven en
– ondernemers, non-profitorganisaties, overheidsinstellingen en zzp’ers. Kortom een brede en
interessante klantenportefeuille wat het werk heel afwisselend maakt. De sfeer binnen het bedrijf is
betrokken, open en informeel, ze willen graag dat iedereen zich thuis voelt. Sinds kort zijn zij
onderdeel van een grotere organisatie. Deze organisatie heeft haar kantoren in Noord- en Zuid
Holland en heeft de ambitie om één van de marktleiders te worden.

De functie;

Als Accountant ben jij de financieel specialist en adviseur, daardoor zal je al snel de rol vervullen van
vertrouwenspersoon voor de ondernemers. Het is belangrijk dat je communicatief vaardig bent en
kennis hebt van zaken. Je kunt goed schakelen tussen je collega’s en de klanten uit je portefeuille,
hierbij vervul je de klantbehoeften, zowel in- als extern, proactief. Daarnaast lever je een positieve
bijdrage aan het team en weet je op een goede manier gebruik te maken van de kwaliteiten van je
collega’s. Tenslotte ben je verantwoordelijk voor het inwerken- en begeleiden van nieuwe collega’s
en het optimaal functioneren van het team.

Enkele verantwoordelijkheden;

  • Je hebt ruime ervaring in de accountantspraktijk en wilt je verder ontwikkelen;
  • Je gaat je bezighouden met samenstel-, beoordelings- en reviewwerkzaamheden;
  • Je gaat tussentijdse cijfers en managementrapportages opstellen;
  • Je bespreekt jaarrekeningen en tussentijdse cijfers;
  • Je signaleert verbetermogelijkheden bij de klanten uit je portefeuille;
  • Je ondersteunt en adviseert klanten in hun bedrijfsvoering;
  • Je beheert relaties binnen het bestaande netwerk.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt je AA of RA titel al behaald of je bent bijna klaar met de opleiding;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol binnen accountancy;
  • Je hebt ervaring en affiniteit met MKB bedrijven;
  • Je bent vakinhoudelijk sterk, dienstverlenend en ondernemend;
  • Je bent communicatief vaardig, sociaal, proactief en klantgericht
  • Je bent een echt teamplayer.

Het aanbod;

  • Passende arbeidsvoorwaarden, afhankelijk van de meegenomen ervaring;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Mobiliteitsvergoeding, reiskostenvergoeding, onkostenvergoeding;
  • Studiekostenregeling;
  • Bonus, afhankelijk van prestaties en bedrijfsomzetten;
  • Een leuk, professioneel team van gemotiveerd collega’s;
  • Informele werksfeer;
  • Een hele zelfstandige functie, je bent verantwoordelijk voor je eigen portefeuille;
  • Functie voor 32-40 uur per week;
  • Doorgroeimogelijkheden!.

Wil jij een vliegende start maken in een organisatie die jou de mogelijkheid geeft om door te
ontwikkelen en te groeien? Schrijf ons! Dit doe jij door een uitgebreide Curriculum Vitae te mailen
naar; info@selectvitae.nl

Deze kun je mailen naar; info@selectvitae.nl

Soraya van der Veldt is contactpersoon voor deze functie en staat jou graag te woord.
Je kunt haar bereiken op het nummer; 06-81955969